Snart är det äntligen helg!

Längtar väldigt mycket till helgen, har vart trött den här veckan. Behöver sova ut ordentligt känner jag. Får se till att göra det i helgen. Idag har vart en lång dag, upp tidigt och iväg till naprapaten, jobba hela dagen och sedan hem och fixa lite. Va ner en sväng på stan efter jobbet byte den beiga tröjan jag köpte i tisdags, min va jättenopprig och ful. Måste vart nån som fastnat på nå kardborre på den. Men jag fick en ny så det va bra. Hann även med att ta en fika med Nadia på Gränden innan hon drog iväg till Stockholm. Mys! Föresten jag fick hem boken jag beställde för ett par veckor sedan. Den va superfin och va jättemycket bra inspiration och tips på inbjudningar, dukningar och andra kort. Kommer komma till stor nytta.



Älskar den vita dukningen, tror vitt är min nya favorit färg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0