Såld =)

Japps då va lägenheten såld, kontrakt påskrivet och klart =) Känns som att det inte ens hänt, men det har det. Som dom säger plötsligt händer det, och över utgångspriset blev det också. 1 september flyttar vi. Så nu börjar jakten påriktigt efter drömhuset. Äntligen ska jag få min lilla altan där jag kan sitta och grilla och dricka vin på sommarkvällarna. Och en trädgård där jag kan plantera massa fina blommor och jordgubbar. Åhh va härligt! Jag längtar! I helgen blir det champagen defenitivt!


Kommentarer
Postat av: sis

oh vad roligt.....jag langtar ocksa efter o sitta o grilla pa eran altan i ert nya dromhus....lycka till med letandet:-D

2010-04-01 @ 17:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0