Onsdagsmiddag med tvist

Idag är det onsdag, vilket betyder onsdagsmiddag. Det va Marias tur men hon är ju mitt i flytten, så jag lånade ut min lägenhet. Tycker det är så mysigt med våra onsdagar, hoppas vi fortsätter med dom länge. Sedan kom Nadia förbi en sväng, vilket va riktigt kul. Va år och dar sedan vi sågs. Saknar henne massor. Min lilla busfia! Det är rätt lustigt med en del vänner, det kan gå hur lång tid som helst mellan gångerna man ses men när man väl ses är allt som förut. Det är väl dom vännerna som är dom man ska hålla hårt i. Jag är ju som person en sån som inte har så många vänner, jag har hellre få och nära vänner än många ytliga. Nu ska jag hoppa i sängen, imorgon ska jag till naprapaten igen. Sov så sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0