Klant!

Åhh ibland blir jag så trött på mig själv. Upptäckte idag att jag gjort en dunder miss. För en och en halv vecka sedan beställde jag en personlig almanacka. Jag betalade in pengarna och väntade på min almanacka. Igår fick jag ett påminnelsemail om att betala almanackan. Jaha det va ju underligt tyckte jag. Så jag mailade en kopia på inbetalningen. Idag fick jag svar, jag hade betalat in det till fel konto. Dom hade bakgiro och jag betalade in till någons postgiro. Suck! Så nu har jag febrillt suttit och googlat fram en mail adress till företaget. Hoppas hoppas dom sätter tillbaka mina pengar. Va förövrigt Italienska kastolska församlingen i Göteborg!

Kommentarer
Postat av: sis

hehe, ojda...hoppas du kan fa tillbaka pengerna du betalat in:)

2010-03-13 @ 18:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0