Heminredning & Blommor

Åh va mycket fina saker dom hade ute på Åsby, jag skulle kunna köpt massor. Men det gjorde jag inte, inte en grej faktiskt. Känns rätt onödigt om man eventuellt ska flytta. Sedan va vi äntligen iväg och tvättade Jessicas bil, så nu är den stråland fin! Tror jag aldrig sett den så ren och fin =) Och så va vi ut en sväng till Maria & Mickes mysiga lilla radhus dom precis flyttat in i på Viksäng. Va superfint och där kommer dom nog verkligen trivas! Nu har jag äntligen landat i soffan med en latte och en fin chokladbit. Ska njuta av det och sedan ta tag i lite städning så man inte har så mycket kvar imorgon. Ikväll blir det superlugnt, vi tänkte laga tacopaj och kolla Melodifestivalen. Så Svensson är vi ;)



Jessicas fina lilla bil =)

Kommentarer
Postat av: sis

ojojoj, vilken fin bil...saknar min lilla toyota - har kor jag runt i en minivan sa den ar aningen storre;)Det later som en riktigt skon kvall i mina oron:)

2010-03-13 @ 18:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0