For The Love Of House

Yes va jag fick dansa igår, det är ju det absolut bästa som finns. Kvällen slutade på Pluto där det spelades massa bra musik, dansades på nya klackar och intogs en drink eller två. Jag hade som vanligt askul, det har man jämt när man är ute med finaste Lisa. Min söta lilla Lisa ♥  Vi började ju kvällen hemma hos mig jag, Lisa och Emma. Maten gjorde succe även om den såklart inte va klar i tid eftersom jag missade den detaljen att ställa in den i ugnen ;) Men under tiden tog vi en fördrink och babblade om allt som tjejer gör. Helt sjuka samtalsämnen när man tänker efter. Haha! Och gud va fort tiden gick, helt plötsligt va klockan halv elva och vi hade precis ätit upp desserten. Då tog vinet slut ganska fort och det blev en väldans massa piffande av hår och smink. Emma valde att åka hem när jag och Lisa gick ner på stan. Tack för en superkväll flickor! Och för dom underbara tulpanerna. Sötisar!



Mer bilder kommer ikväll!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Tack själv gumman! Supergod mat och bästa sällskapet. :) Göra om snart. <3 Puss

2010-03-28 @ 16:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0