Lite bilder från min helg


Min kusin Alexander tog studenten


Väldigt mycket folk på stan trots de dåliga vädret


Alex bakom den lila gubben och brevid hans flickvän Emma


Älsklingen hittade lite champagne


Momor & Morfars underbara pioner


Paketöppning


Igår va vi hos Jojo på födelsedagsfest


Chipsskålen innan vi hittade den


Ostkrokarna minskade drastiskt


På Å med min fina Paula & Ida


Steffen & Kaj

Gudars vilken helg vi haft. Massa kul och en hel drös underbara människor. Har vart riktigt skönt med en städ och slappar dag. Har även hunnit och och övninsköra med pappa en bra stund. Lärde mig en del nytt och de va lite svettigt ett tag. Men jag tycker fortfarande det är superkul. Nu ska jag och älsklingen äta lite fin söndagsmiddag. Sedan blir det myskväll för hela slanten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0