Störst av allt är kärleken!

Igår var jag hemma hos Jojo och tittade på prinsessbröllopet. Vi åt jordgubbar och annan fäsk frukt, choklad och skålade i bubbel. Himlans trevligt! Såg ni på bröllopet? Visst var det väl magiskt, dom fullkommligt strålade av kärlek och lycka. Och Prins Daniels tal på middagen, såå fint! Blev nog lite mera royalist efter gårdagen.



Foto: Scanpix


Foto: Scanpix



Idag tog jag sovmorgon, khar kännt mig så otroligt trött de senaste dagarna. Är nog allt som händer som gör mig så trött. Huset är ju inget som gör mig lugn och harmonisk för tillfället. Man vill ju bara ha allt klart och kunna planera och förbereda. Hoppas vi får klarhet på allt imorgon.
Iallafall började jag dagen med en långpromenad i solen sedan åkte vi ut till IKEA och tittade på soffa. Haha jag vet vi har inget hus än men nu har vi iaf hittat en soffa vi vill ha. Sedan blev det en tur till mormor & morfar och efter det till pappa & Carita. Kom hem för en liten stund sedan jag & pappa va ute och övningskörde. Körde på 90-väg för första gången, lite läskigt. Men det går bra och jag vet att den här gången ger jag mig inte förns jag har körkortet i handen. Nu ska jag slappa lite i soffan med min älskling som tyvärr kollar fotboll. Imorgon börjar en ny vecka, midsommarveckan. Förhoppningsvis en mycket bättre vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0