Träningsvärk? Javisst!

Herregud va jag måste vara otränad, har så mycket träningsvärk att jag knappt kan hosta eller skratta. Hur ska det då bli imorgon nu när jag tränat igen? Det gör nog gott inte bara för figuren det här med träningen. Min rygg är inte alls nå bra just nu, och det känns nästan som att jag får ännu mera ont bara för att jag vet att det är en hel vecka kvar tills jag ska till Naprapaten.
Har precis ätit en hos köttfärsås och sitter nu och tittar på Made in Sweden, Danne har åkt till Arlanda för att hämta Kjelle som vart i London. För övrigt så fyller han år idag. Grattis bästa Kjelle! Tänk att det är ett år sedan vi va i USA. Satan va kul det var! Längtar tillbaka, en av de bästa resor jag gjort.
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0