Söndag och jag är tröttis

Så va ännu en helg snart slut. Förstår inte varför det alltid går så fort. Men jag har hunnit med allt jag velat i helgen förutom att träna en gång. Får ta igen det i veckan. Känns riktigt skönt att ha börjat träna igen. Min kropp mår så mycket bättre av det och när man tränar äter man automatiskt nyttigare.
Idag har vi tagit sovmorgon, kollat på film; This is it. Vilken fantastisk människa M.J var. Helt otrolig, så musikalisk och kreativ. Sedan har vi vart på husvisning och efter det har jag rensat och rensat och rensat. Men nu är jag klar med min garderob och klädkammare. Ska bara skriva upp allt jag har. Anton är hos oss just nu han ska sova här, vi tittar på Johan Falk och har armhävningstävling. Inte jag, jag kan inte göra armhävningar med min handled. Men Daniel & Anton, vet helt ärligt inte om någon vann. Båda gav upp ;) Nej nu ska jag ta vara på det sista av min söndag. I morgon är Jojo tillbaka på jobbet. Har saknat den lilla trollfian.





Lyckades samla ihop en rätt stor hög med kläder som ska säljas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0