Oxveckor

Då va vardagen tillbaka på riktigt. Ganska skönt faktiskt emellanåt gillar jag att ha rutiner. Om man fyller dom med bra saker vill säga.
Idag va en ganska lugn dag på jobbet så vi passade på att städa bort alla tomtar och troll och dammsuga & moppa. Så skönt! Nu har vi precis kommit hem från pappa där vi fick middag och matlåda :) Tack så mycket! Sedan blev pappa & Jonte fina ihåret. Syrran va där också med alla sina papper. Usche kan inte fatta att de inte ens är en månad till hon åker. Har kanske glömt säga det men hon ska jobba som au pair i USA ett år. Satan va jag kommer sakna min fina syster. Men hon kommer ju få så kul och jag har en stor anledning att besöka USA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0