Nyårsafton 2009



Min klänning



Nyårsdukningen



Kockoutfiten



Alla hjälptes åt



Tomat- och avokadobrushetta med skaldjur och dragoncremé



Skål



Älsklingen får en puss



Jag fick ett jättefint vitguldhalsband




Filé med parmesanpotatis och citrongräddsås



Min fina älskling



Världens bästa syster



Jag & mitt nya halsband



Vår Citronparfait med grenadinesirap & granatäpple rann ut över hela borde. Men gott va det ;)



Fyverkerier



Gott nytt år!



Nyårspuss



Åh jag fick mera paket :)



4st Filippa K Espressomuggar



Sen hamna vi i dimman hos finaste Jojo



Jag med världens underbaraste tjejer ♥



Jag & min trollfia



Gummsigumms ♥

Tack alla för en underbar nyårsafton. Ni betyder allt för mig. Kärlek ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0