My birthday night

Igår kväll tänkte jag och älsklingen ha en riktig myskväll. Med godis film pizza och massa mys. Vi var tom så lata att vi beställde pizza på hemkörning. Big misstake! Det tod över 3 timmar för pizzan att levereras och när vi väl fick dom va dom oätliga. Jag blrv illamående, den va så tjock och osten va säker en halv centimerter tjock, Blää nä Emillios köper jag inte pizza på igen. Men vi hade jättemysigt ändå, tittade på en rätt annorlunda svensk film Orginal. Sedan såg jag Blodspår med Clint Eastwood. Klockan blev nästan tre innan vi gick och lade oss. Älskar att sitta uppe jättesent och bara titta på strunt och bara känna att man har det så jäkla bra. Jag & min älskling ♥



En oätlig pizza!



Fredagsmys



Jag tycker det är så mysigt att ligga och titta upp i våra takfönster.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0