Idag är ingen vanlig dag

Nej för det är min födelsedag!
Känns faktiskt inte så illa att fylla 27 år, och jag kan inte tänka mig en bättre födelsedag. Blivit ordentligt firad, dock uteblev skönsången och frukost på sängen. Men jag hade en resorb på nattduksbordet när jag skulle sova. De ni? Tack sis ;) Gårdagen va helt fantastisk god mat, underbart sällskap, sång, dans pressenter och skumpa!
Idag har vi kollat film, ställt till med kalas och sitter just nu och väntar på att pizzan ska komma. Ska ha en riktigt skön kväll bara slappa och kolla film och ha det mysigt.
Har fått himlans massa fina pressenter, Vitguld halsband av älsklingen, Underkläder av Mamma, Ittalaglas och pengar av Pappa, Carita & John, Body Butter, Body Scrub, Kokbok och Glöggmuggar från Sagaform av Jessica, Ittala Kivi lyckta och 4st Filippa K Espressomuggar av Kjell, Annika & Anton, Bok av Fam Engström, Pressentkort på BikBok av Mormor & Morfar, Kokbok av kusinerna, 4st Filippa K Espressomuggar av Maria & Micke. Helt perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0