Happy Saturday

Idag kommer bli en riktigt bra dag, det känner jag på mig. Har ätit frukost och städat undan lite här hemma, ibland är det inte bra att bo stort för man kan sprida ut allt mer.
Nu ska jag strax hoppa i duschen och sedan fara ut till IKEA och handla lite ljus och servetter och annat som måste fyllas på. Påvägen hem tar jag och syrra och stannar till på en fika hos mammi.
Ikväll blir det drinkar med två favoriter ♥ Inte alls va jag planerat men jag kunde bara inte tacka nej!



Kolla va blond jag var, och vilken fin lugg. Blev nästan lite sugen på saxen ;)

Kommentarer
Postat av: Armo

Me is number one Favorit! Me is fucking best! ;D

2010-01-09 @ 19:01:36
Postat av: Tessan

Absolut number one! Tack för igår skrutte! Love you

2010-01-10 @ 14:04:56
URL: http://tejes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0