Fast för evigt

Satan va jag blev på bra humör, känner mig sådär sjukt sprudlande lycklig som man vill göra hela tiden. Kom hem och mötes av min strålande prins som jag älskar så otroligt mycket. Sedan drog han iväg på bandy och jag satte på bra musik på Spotify och ska strax ta en dusch. Sedan blir det räkor och lite annat gott i soffan och senare ikväll lite film. Den här helgen kommer bli rikigt bra tror jag, inte som planerat men det lämnar ju utrymme för spontanitet.
Har inte hunnit berätta hur det gick hos naprapaten, jag fick strömbehandling och ultraljud. Det verkar som att han kommer kunna hjälpa min onda rygg. Scoliosen går ju inte att trolla bort men förhoppningsvis smärtan. Ska tillbaka näsa vecka igen.




Ha en underbar kväll alla fina! Kärlek ♥


Fast för evigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0