Facial Mask

Då var det måndagkväll igen då. Satans va fort veckorna går, men det är bra för då är det snart vår. Jag älskar vintern, tycker det är så vackert. Men finns det något bättre än våren? Är inte bara naturen som spricker upp, människorna likaså. Som solar!

Idag var det iallafall jobb igen och självklart var jag trött som få imorse. Jag skulle kunna snooza hur länge som helst. Sängen är ju så underbar och skön på morgonen när man har någon annanstanns man ska vara.  Va rätt lugnt på jobbet och när jag slutat åkte jag & Danne ut till Maxi för att fylla på kyl & frys. Skönt att ha det gjort! Nu har jag precis tagit en lång varm dusch och lagt en ansiktsmask. Ska försöka göra det oftare, min hud har verkligen börjat protestera mot vintern och alla sötsaker och onyttigheter. Nej nu ska jag fixa lite te och en macka innan det är dags att hoppa i sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0