Cleaning out my closet

När vi började idag kunde man inte ens gå in i mammas förråd och än mindre se vad som fanns där inne. Enbart en massa kartonger. Men vi har rensat och sorterat, tippen, loppis, Röda Korset. Och tillslut blev det riktigt bra, nu är det bara matkällaren kvar den tar vi nästa helg. Imorgon har jag tänkt göra klart mina kläder också och kolla igenom vad jag ska sälja på loppis. Är ju så skönt att får rensa ut och få ordning. Föresten imorse skulle jag ta ett par nya linser då mina är slut. Fick hem nya för ca en vecka sedan och nu hittar jag dom inte. Dom är spårlöst försvunna, så otroligt irreterande. Jag som hade ganska lite pengar denna månad och nu fick jag lov att betälla nya linser igen. Suck!
När jag kom hem från mamma tänkte jag vila lite, då jag kände mig lite småhängig. Men de gick över och jag har städat badrummet, köket och bytit ut alla julstjärnor mot vanliga myslampor. Nu tänkte jag köra en kroppsskrubb och ansiktsmask. Sedan blir det myskväll med älsklingen för hela slanten.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0