Bedtime



Idag vaknade jag inte förns klockan tolv, man har ju vänt på dygnet nu när man vart ledig i fyra dagar. Kommer inte i säng förrns klockan tre. Hur ska det gå ikväll? Känner mig inte ett dugg trött, men det lär jag väl göra imorgon. Idag har jag och Danne iaf fått arslet ur vagnen och bytt tyg på den del av soffan som va fel. Gick på 10min så man undrar ju varför man inte gjort det för längesen. På eftermiddagen tog jag och Jessie en tripp till vår älskade mormor & morfar. Vi fikade och jag hade med mig lite tårta sedan jag fyllde år. Eftersom jag försöker hålla mig borta från sådant tyckte jag mormor & morfar kunde hjälpa till att äta upp den :) Nu ikväll har vi tre haft filmkväll. Den första filmen vi såg va riktigt skum, minns inte vad den hette heller. Inget att rekomendera. Nu gick precis Jessie hem och vi sitter och tittar på Collareral. Efter det måste det bli sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0