Saturday and it could be better

När jag vaknade imorse hade jag lika ont i nacken som igår, börjar göra mig väldigt trött och irreterad alltså inte världens roligaste att bo med. Jag sitter på övervåningen och Daniel där nere. Vi har haft lite lördagsmys var för sig, vi ville se olika filmer ;) Men ska snart bege mig ner och pussa på min man.
Föresten tänk vilken vanemänniska man är, jag lämnade ju in min ring igår. Och måste säga att det känns jättekonstigt att inte ha den. Väldigt tomt. Hoppas jag får tillbaka den fort. Min fina underbara förlovningsring. Ska nog surfa in på någon bröllopssajt och dröma mig bort till vårt bröllop nästa år. Föresten nästa helg ska vi kolla på ett radhus. Har aldrig velat ha ett radhus, men är väl en bra idé att börja med det kanske.
Ha en bra helg alla fina!



Vackar ljusrosa liljor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0