Nackont & mysmiddag

Som vanligt sitter jag uppe och skrotar alldeles för sent. Men jag tycker det är rätt mysigt att sitta uppe själv när Daniel lagt sig och bara vara för mig själv. Har haft mina flickor här på middag idag, jag hade ideé torka så Daniel bestämde mat. Det belv burgare, med klyftpotatis och massa gott till. Och till efterrätt vit chokladmousse med blåbär.
Har haft superont i nacken, och ner i ryggen idag. Som nackspärr nästan, kan knappt vrida huvudet till höger eller titta upp. Sötaste Jojo gav mig lite massage så det känns faktiskt lite bättre. Hoppas det är bra imorgon så jag kan träna. Nej kanske ska stänga av OS och krypa ner brevid min älskling. Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0