Istappar

Idag vart en ganska så stressig dag på jobbet. Lyckades jobba över hela lunchen men knappade in lite tid på slutet så jag kunde gå hem halv sex. Men oroaer inte, jag fick i mig lite mat iallafall.
Nu ikväll har vi vart hemma hos pappa och ätit middag och kollat Let´s Dance & Solsidan. Den serien är ju skitkul, jag sitter och garvar konstant. Va jättemysigt hos pappa, men känns aningen overkligt att det är minst ett år kvar tills vi alla är samlade igen. Fy va jag kommer sakna min fina syster. Nu ska jag strax hoppa i säng, imorgon blir en jobbig dag, som börjar med loppis. natti natt alla fina!



Världens bästa syster



Massa fina istappar



Pappas staket är överöst med snö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0