Flowers

Jag älskar blommor, snittblommor, krukväxter alla typer av blommor. Var en sväng på Plantagen med mamma idag, fick med mig en underbar bukett med tulpaner och en mini orkideé jag ska använda i ett arrangemang jag ska göra. Köpte även med mig lite nya ljus och dekorationer. Sprang även in på Apoteket och köpte lite blandade nödvändigheter bla. Zon salva till min nacke. Nu jäklar om det inte ska bli bra. Ikväll har jag inte tänkt göra något alls, äta räkor och kolla på Melodifestivalen. Känner att jag behöver ta det lugnt, min hals är lite skum och vill inte riskera att locka fram något. Så det blir jag & tvn ikväll. Daniel är iväg på fest!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0