Champagne, Melodifestivalen & Bröllopsmagasin

Här firas det med champagne, vin och god mat. Idag blev det ungstekt potatis, fläskfile och rödvinssås. Till det roséchampagne och vitt vin. Nu sitter vi och tittar på Melodifestivalen och läser bröllopsmagasin. Vi har nämligen bestämt oss för bröllop Sommaren 2011. Kan inte fatta att lilla jag ska gifta mig =) Är nog världens lyckligaste just nu. Det enda som fattas är en storvinst på lotto, satt och spånade lite på gäster till bröllopet. Vart en sisodär 80st. Där rök mina tankar om ett litet bröllop. Haha! Men man gifter sig bara en gång, eller hur! Nu ska jag fortsätta dricka champagne och pussa min blivande man. Och jag är den blivande Therese Lilja. Va fint det låter!
















Kommentarer
Postat av: jjojoo

ja ska på bröllop ...wiieeeee wie wie wie wie wieeeeee

2010-02-13 @ 21:48:31
Postat av: Tessan

Ja men visst ska du det =) "Hopp, skutt och snurr"

2010-02-13 @ 22:48:03
URL: http://tejes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0