Bröllopsfotografen

Nej nu handlar det inte om vårt bröllop utan om filmen Bröllopsfotografen. Det blev våran fredagsfilm, och den va faktiskt riktigt bra. Älskar hans värmländska, jag älskar dialekter överhuvudtaget. Tycker det är väldigt charmigt. Till filmen åt jag upp en hel ask After eight pastiller, min favorit från förra året =) Tar man en äter man upp hela asken. I övrigt är det väldigt skönt att det är helg, min nacke har gjort rejält ont idag och jag känner att jag behöve vila och verkligen försöka bli bra i nacken. Appropå bröllop, min förlovningsring har fått åka tillbaka. Gravyren va helt sne och sedan va de något konstigt vid en av diamanterna. Jag ska ju ha den lång tid framöver och då vill jag vara 100% nöjd med den. Dessutom betalade vi väldigt mycket pengar för den, då får man vara petig. Den ska vara perfekt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0