13 Februari 2010

Idag är en mycket speciell dag. Jag och Daniel har förlovat oss, imorse hade jag förberett ett frieri. När Daniel va på toaletten la jag en bok jag gjort och en skål med gelehallon på kudden. Jag hade gjort en egen bok med bilder på oss och skrev lite fin text och på sista sidan stod det: Vill du Gifta dig med mig? Och det ville han! Han tyckte jag va tokig och sa: Klart jag vill det! Han va lite osäker först på om jag skojade men när jag tog fram ett par symboliska ringar jag köpt förstod han att jag menade allvar. Förstår ni va lycklig jag är? Bästa dagen i mitt liv. Så idag börjar jakten på dom perfekta ringarna. Finns ju hur mycket fina ringar som helst. Ska äta lite frukost sedan ska vi ner på stan och kolla runt i alla butiker. Ikväll blir det champage och middag bara vi två ♥


Kommentarer
Postat av: Jossan

Måste kännas fantastiskt! Häftigt gjort, stort grattis! Kram

2010-02-13 @ 17:57:51
Postat av: Tessan

Tack! Det känns grymt, jag är en ganska cool blivande fru ;) Kram

2010-02-13 @ 18:23:23
URL: http://tejes.blogg.se/
Postat av: syster yster

OOOHHH, vad härligt:-D Så sjukt mycke grattis....asa söt gjort å:-D puss o kram

2010-02-15 @ 21:02:31
Postat av: Evelina

MEN GRATTIS Världens bästa!! :D

Ohh va underbart. SÅ härligt gjort av dig!

2010-02-16 @ 19:23:36
URL: http://evelinasplace.blogspot.com/
Postat av: Tessan

Tack så mycket båda två =) Är super lycklig och stolt över mig själv. Puss & Kramis

2010-02-16 @ 21:28:47
URL: http://tejes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0