Underbara onsdagar

Jag älskar onsdagar, för då får jag träffa mina fina vänner. Ikväll va det middag hos Maria, det va bara vi och Micke & Stina såklart. Jojo är ju i New York & Armo i Thailand. Inte alls avundsjuk på någon av dem ;) Vore inte helt fel med lite solsemester vore inte så dumt att shoppa gärnet heller för den delen.
Nu sitter  jag ensam i min säng och ska försöka sova, är gräsänkling tills på fredagkväll. Danne är på jobbresa lite här och där i Sverige. Gillar inte alls att sova själv, men man måste väl lära sig det. Men man blir ju så bortskämd när man inte bor själv. Man är van att alltid ha en varm kropp intill sig under täcket. Just nu känns sängen väldigt stor, tom och kal.
Föresten gud va Stina är söt. Hon börjar bli så stor, tycker det va nyss hon va alldeles ny och pytteliten. Måste ta lite mera kort på henne. Idag va hon alldeles faccinerad av mig. Bara tittade och tittade och skrattade. SötStina♥


Stinis ♥ Alldels liten och ny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0