Min söndag

Idag fyllde min bästa tusse Thommy år så i eftermiddag va vi på kalas i deras väldans fina lägenhet. Jättemysigt och fint har dom fått. Vi firade även att han tagit sin examen, bra jobbat tusse! När vi kom hem skruvade vi ihop garderoberna till sovrummet. Äntligen kan jag säga! Nu fattas bara skjutdörrarna sedan är det bara att köpa inredning och fylla upp den med kläder. Så skönt med massa förvaring. Nej nu måste jag sova är så trött, va helt underbart med sovmorgon i morse. Gick inte upp ur sängen förns klockan nästan var ett. Det va längesen det hända.


Födelsedagsbarnet


Älsklingen


Milian och Danne matchade varandra med sina skjortor :)


Innan vi åkte på kalas fick jag ut och skotta fram uppfarten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0