Helgens början

Klockan är redan sex, och vi har hunnit med massor. Va mycket man får gjort när man har barn och är uppe klockan sju på lördagsmorgonen. Klockan nio va vi på innebandyträning, va riktigt kul att se alla små killar träna. Va duktiga dom va sen då! När träningen va klar, åkte vi en sväng till Erikslund . Sedan var det bara hem och laga lunch för att sedan få besök av Annika & Kjelle. Dom hade lånat med sig några mattor som vi testade. Och vi bestämde oss tillslut för den ena, men nu när jag ser bilderna ångrar jag mig nästan. Fy va velig jag är, det brukar jag aldrig vara. Gahhh!
Sedan fick vi lite hjälp med att sätta upp lampor i hallen och stora fina spegeln. Superbra blev det! När dom gått hem passade jag & Danne på att sätta upp högskåpet i badrummet. ÄNTLIGEN!!!
Nu på eftermiddagen har jag klippt Jonte och sedan ville John laga knäck, så det har vi också gjort. Nu är det bara att hoppas på att den blev bra.



















Nu måste jag ställa ifrån mig datorn en stund och duka. Det väntas middag här hemma om några minuter. Sedan blir det julkalendern och mys med film hela kvällen för mig och John. Ha en mysig kväll alla fina!

Kommentarer
Postat av: sis

vad mysigt det later som ni haft ( dock inte magsjukan - den delen va ingen hojdare:-s)...saknar er:) kramar

2010-12-07 @ 04:33:54
Postat av: Tessan

Åhh vi saknar dig! Snart ses vi! Längtar... :)

2010-12-07 @ 21:39:23
URL: http://tejes.blogg.se/
Postat av: sis

ja det ska bli roligt:)

2010-12-08 @ 20:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0