Gott Slut & Gott Nytt År

Nu har vi precis fått i oss lite mat och ska strax börja förbereda mig inför kvällen. Hörrni va skönt det är när man har allt förberett man kan ju slappa och ta det lugnt hela dagen. Har tom hunnit med 20 min i solariumet och vart hos Jojo och fått håret fixat. Det kändes väldigt lyxigt att slippa göra det själv. Tack min fina Jojo, du är bäst ♥ Nu ska jag göra naglarna nyårsfina. Hoppas ni alla får en underbar Nyårsafton och ett ännu bättre 2011. Tror nästa år kommer bli grymt, har mycket kul och spännande som väntar. Ni hänger väl med?


En liten sneakpeak på mitt hår.

Kommentarer
Postat av: sis

absolut....later kanon:-D

2010-12-31 @ 23:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0