Andra advent



Andra ljuset tänt i en av våra adventsljusstakar

God kväll på er finingar och trevlig andra advent! Hoppas ni haft en fin helg. Min helg blev väl kanske inte riktigt som jag tänkt mig. Igår fick John magsjuka så inatt blev det inte mycket sömn. Nu sitter jag och min älskling äntligen i soffan och myser till Gossip Girl. Och jag kurrerar mig på alla möjliga sätt jag kan för hit ska ingen magsjuka komma. Just nu sitter jag och dricker en kaffe med whiskey i, och jag handspritar, äter pepparkorn och har städat hela huset.  Nej nu ska jag ta en dusch innan vi sätter på en film här hemma.

 


Jag och John byggde pepparkakshus på eftermiddagen

 

Såhär fint blev det

Innan vi åkte och hämtade pappa & carita badade en piggare Jonte i en timme :)

 

 


Kommentarer
Postat av: sis

vilken sotis i badkarret, haha:-p

2010-12-07 @ 04:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0