Piss-måndag!

Fy tusan vilken måndag jag haft. Va som att få en kalldusch direkt på morgonen. Struliga oseriösa människor kan vara det värsta som finns. Aldrig har jag vart med om så mycket tjafs och krångel när man ska lämna en lägenhet. Trodde alla människor förstod att man flyttstädade och gör iordning efter sig! Men icke! Kom tom försent till jobbet och det kan jag lova inte har hänt många gånger. Hoppas bara allt ordnar sig snart, för alla inblandades skull!
När eftermiddagen kom hade jag äntligen lugnat ner mig, då kom nästa kalldusch. Det blir inte gjutet i huset förns på torsdag vilket betyder att vi inte kan börja inne innan lördag. Två hela dagar till förlorar vi. Så fruktansvärt trist.
Nu ska jag strunta i allt och mysa med min älskling som imorgonbitti åker till Tyskland och lämnar mig ensam hemma i två dagar. Lite läskigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0