Östanbovägen

Fy vilken helg det har vart, sitter nu äntligen i soffan med en filt och kan slappna av. Idag tog vi sovmorgon, och såklart vakna jag klockan nio och kunde inte somna om. Fixade lite på Rönnby och åkte sedan iväg och tittade på tapeter. KUL, men det finns ju så mycket att välja på. Vi hittade iaf, en till hallen, en till vardagsrummet, en till gärst toaletten och en till sovrummet. Två vita och två med färg. Vilka det blev får ni se sen. Sedan åkte vi och köpte det som behövdes till sista stupröret och fixade upp det. Blev även lite små duttande på fasaden. Så nu känner vi oss ganska så klara med utsidan och faktiskt ganska trötta på den också. Nu vill vi börja inne. Nej nu ska jag kolla film och mysa. Imorgon ska jag upp tidigt och iväg till Jessie lägenhet och få nyckel och packa ner porslin. Ev måste jag städa lite också innan den nya hyresgästen flyttar in. Allt detta innan jobbet, blir taxi imorgon. Tjoho!


Påväg ut med nya stuprör


Låg en död fågel på terassen


Som jag fick ta upp


Städade lite bland alla färgburkar och verktyg


Älsklingen målar innan stuprören ska upp


Anton läser tidningen


Ny regntunna


Sista stupröret på plats!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0