Ljuva lördag

Breve mig sitter min fina lillebror och tittar på film, Det regnar Köttbullar. Snart är det dax för honom att hoppa i säng och då ska jag & älsklingen titta på The Goast Writer. Skönt att bara slappa med en film. Har rensat upp massor på tomten idag och målat ett par fönster och fönsterbrädor. Men mest har jag kört med min trimmer. Och just ja jag och mamma skulle bara gallra ur en buske men den blev så ful vi fick ta massor på den så nu är det inte mycket kvar. Haha! Nej nu ska jag lägga John. Ha en mysig kväll!


Min nya trimmer


Danne rensar stuprören som tyvärr läckte så mycket att vi fick köpa nya


Jag fick sitta och hålla i alla stuprör påväg hem från Bauhaus


Busken innan


Nästan klar, och nästan inge kvar. Hahaha!


Dax för kvällsmat




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0