Drömhuset dag 12&13!

Det går sakta men säkert framåt med bygget, nu har vattenledningarna byts ut, all el håller på att dras och bytas ut. Det har lagts ut sand och frigolit på en del golv. Så jag hoppas att dom kommer gjuta i början av nästa vecka. Idag har jag målat fönsterbläck och plåt vid altanen, sedan har jag fortsatt måla på fasaden på sidan av huset. Danne & Jimmy va iväg idag och köpte en himlans massa virke till terassen. I helgen ska dom börja. Så himla spännande :)


Sandstrand


Gammla rör


Ny el


Jimmy rekar inför terassbygget


Före


Efter


Målarmästare


Förberett för spotar & lampor i badrummet


Massa frigolit

Kommentarer
Postat av: sis

ojojoj vad det gar framat for er:)

2010-08-12 @ 02:22:51
Postat av: Tessan

ja jag vet, det är så kul! Drömde om dig inatt sis! Älskar dig! Puss

2010-08-12 @ 08:25:46
URL: http://tejes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0