Byggdamm-Glamour

Vi fick världens största leverans från IKEA idag, men trots det så har vi massa plats kvar i garaget. Åhh nu längtar jag så tills vi kan sätta upp garaget, och packa upp nya sofforna. Bänkskivan va så himlans fin! Idag har jag målat skivorna på pelarna vid infarten och stolpen till brevlådan och så har jag vart och köpt en nya fin brevlåda. Skulle även köpa fasadsiffror men dom va såklart slut och även lampan till terassen som vi kollar efter varje gång vi är på Bauhaus. Vilket är typ en gång om dagen! Haha! Vet ni vad jag ska göra nu? Jo dricka vin med min fina Jojo helt oplanerat. Danne fick för sig att dra ut med sina vänner och då passar jag också på. Kan va skönt att få en break från bygget och byta byggdamm mot glamour! Tjing!


Före


Efter


Framsidan färdig! (förutom grunden som ska målas)


Vårt nya terassplank.


Kvällssol


Min nya fina skottkärra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0