Vårbalkong







Såhär vårfin blev våran balkong, va rätt svårt att ta bra bilder då det va motljus på balkongen. Jag bara älskar våren, idag när vi va satt i bilen när vi skulle kolla på ett av husen såg jag två jättesöta blåmesar hoppa runt i buskarna. Så söta! Och just ja, idag när jag skulle springa in på ICA Skrapan och hämta ett paket backade en viss "klant" på mig. Mmm så kan det gå! Det gick ju som tur va bra och vi kunde skratta åt det, men hädanefter är man kanske lite mer uppmärksam när man backar. Specielt i stora bilar ;)

Kommentarer
Postat av: sis

oj joses...vilken tur att det gick bra o han inte backade med hogre hastighet.

Pa tal om bilforare...idag hade jag en ivrig en bakom mig som forst tutade nar jag stannade for att en skolbuss slapte av barn vilken man maste gora enligt lag har...sen tio meter senare vid ett rodljus skulle jag svanga vanster o da maste man visa foretrade o lata bilarna i motsat riktning kora forst men han tuttade pa mig igen, innan jag hann fa fri framfart blev det rott o da tuttade han pa mig yttligare tva ganger nar det va rott. Helskumt hur stressade vissa forare ar, kan ju inte bara kora ut i vagen nar det ar rott ju:-s....sa det till danny att det ar trakigt att alla inte kan vara lika glada o lugna i trafiken som jag ar, haha;) tjusigt med lite varblommor:-D Har ar det helt fantastiskt vackert med naturen, alla trad som blommar, vattendrag o gamla mysiga byggnader. Maste ut med kameran nagon dag o fota lite:)

2010-04-13 @ 03:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0