Ups and downs

Ja då var det torsdag och solen börjar spricka fram mellan alla gråa moln. Jag vill ha sol och värme uteserveringar och roséviiiin. Fasiken jag har bestämt att den här sommaren ska bli grym. Jag håller på och ta tag i massa viktiga saker i mitt liv, jag har underbar familj och blivande man, finaste vännerna och mår oförskämt bra också. Min läkare ringde idag och medelade att mitt sköldkörtelprov va bra, vilket känns som en enorm lättnad för mitt psyke specielt. Jag är frisk! Så då ringde jag såklart till optikern där jag vart och tittat ut ett par glasögon och skulle beställa dom, men dom va slut. Väldigt irreterande, så nu får jag vänta till nästa lördag innan jag har möjlighet att gå ner och kolla ut ett par andra. Hoppas verkligen dom fått in några ännu snyggare bågar.
Nu ska jag jobba vidare, dagen får gärna springa förbi för ikväll ska jag och Daniel kolla på ett hus vi är intresserade av. Sedan blir det torsdagsmys!

Ha en lovley dag alla mina fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0