Smarteyes

Jag beställde ju som sagt ett par glasögon från Favoptic, fick dom i veckan och kände mig inte helt hundra med dom. Och Carita hade köpt nya glasögon på Smarteyes som öppnat här i stan och där hade dom väldigt bra priser. Så idag tog jag med mig mamma och gick dit och kollade in va dom hade för bågar. Jag hittade ett par som va väldigt lika dom jag tidigare köpt men som jag gillade bättre. Sedan va dom så himla gulliga och hjälpsama i butiken och jag fick fint förtroende för dom. Dom reagerade som mig över den stora ändringen på min syn och jag fick veta att hormonerna kan påverka synen mycket. Och förra året hade jag ju Sköldkörtel inflammation så det va antagligen därför min syn förandrats så drastiskt. Hon råde mig iaf att ringa och höra med min läkare va hon trodde om saken. För tydligen kunde synfelet gå tillbaka. Även fast det kanske inte är så mycket så verkar de onödigt att behöva köpa nya glasögon om ett par månader eventuellt. Men om läkaren säger att de inte kommer ändras nått såhär långt efter ringer jag och beställer nya glasögonen på måndag och skickar tillbaka dom andra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0