Nya Tänder

Imorse va jag till tandläkaren, väldigt tidigt. Redan 7.20. Tänk er. Och jag tycker det är väldigt obehagligt att gå till tandläkaren. har ju väldiga kräkreflexer så jag har svårt för saker i munnen. Men varje gång det är gjort är det lika jäkla skönt. Som vanligt måste jag göra ett återbesök för att ta tandsten. Och denna gång ska jag även pensla en tand med flour, som jag lyckats borsta sönder. Så min tandläkare råde mig att köpa en eltandborste. Hade ju en förut men laddaren har försvunnit. Så idag efter att jag och Jojo hade vart på gymmet (Vilket för övrigt kändes grymt bra. Äntligen igång på riktigt igen! Jippie!) åkte jag och Danne till El Giganten, jag hade kollat ut en som kände av om jag borsta för hårt som kosta 799:- Och min älskling va så himlans snäll att jag fick den av honom. Världens bästa! Så nu jäklar ska jag inte ha sönder nå mer tänder och ajöss till tandsten!


Kommentarer
Postat av: sis

later kanon:-D

2010-04-14 @ 00:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0