Lång söndag

Vilken lång dag det blir när man är uppe redan klockan 06.00. Förstår att man som förälder är helt slut på kvällen och somnar lätt som en plätt. Halv sju idag prick körde vi upp på parkeringen hos pappa & Carita. Vi började dagen med en film, sedan blev det äggfrukost, lite lek, sedan lyckades jag ta mig runt 5:an på 37min (klappar mig själv på axeln) efter det la jag och John pussel, sedan lagade vi lunch och åt. Ja en hel del hann vi med innan vi åkte hem vid halv tre. Nu på eftermiddagen har jag vart hos morfar på kalas. Nu ska vi laga lite mysig söndagsmiddag och sedan förtjänar vi faktiskt en kväll i soffan med massa serier och en film! Hur har er helg vart?






Kommentarer
Postat av: sis

haha, ta det ganger tre sa har du min vardag;)

min helg har varit kanon med, tjajkvall, beachvollyball o picknick mm. Ska uppdatera bloggen idag sa du kan lasa mer:)

Du far ta o fixa skype syster...det ar toppen o valdigt latt ordnat, puss o kram

2010-04-25 @ 19:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0