Gymmet I´m back

Idag va jag och Jojo på gymmet för andra gången den här veckan. Duktiga oss! Det gick riktigt bra, även fast jag innan vi kom dit hellre hade åkt hem och dragit täcket över mig. Vi tränar tillsammans och hjälps åt. Vilket tar lite längre tid men är mycket roligare och mer peppande. Idag blev det underkroppen som fick jobba och jag hoppas på rejäl träningsvärk imorgon. Får se om det blir en tur i rocklundaspåret efter jobbet. Fy satan va jag är peppad! Ska fanimej komma i jävligt bra form tills jag ska stå brud. Det borde jag väl klara av är ju ändå drygt ett år kvar. Eller vad tror ni?


Kommentarer
Postat av: sis

Kanoners:)....ja visst klarar du av det:-D

2010-04-16 @ 17:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0