Tidig kväll

Nu har jag tänkt krypa ner i sängen. Ska upp tidigt imorgon, klockan 7.15 ska jag vara hos läkaren och vaccinera mig. TIDIGT!
Va jättetrevligt idag när mormor, morfar, mamma, syrra, moster, Elli & Martin va förbi på fika. Jag hade bakat hallon & kokospaj. Den är verkligen supergod, Annikas recept :) När dom gick hem åkte vi till Thommy & Annas nya lägenhet och tittade hur dom hade det i renoveringen. Verkligen superfin lägenhet, kommer bli toppen tror jag. Är så kul för dom, så mycket roligt och mysigt har dom framför sig. Sen ikväll har jag och älskling haft myskväll, ätit tacos och kollat på Johan Falk. Riktigt spännande film. Nä dax för sängen. God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0