Stövlar & Pälsväst

Hittade faktiskt två saker på stan idag. Ett par höst/vinter stövlar som jag faktiskt är jättenöjd med. Tyckte det var så svårt att hitta några jag gillade alla kändes tantiga och tråkiga. Tycker ju inte det är jättekul att spendera så mycket pengar på skor som inte är high heels ;)  Sedan hittade jag en fin grå pälsväst ute på Tati, dom hade ju nyöppning där med större butik. Nerevåningen va schysst, VILA, Only, Vero Moda osv. Övervåningen va det mest skit på.
Nu sitter jag i köket och väntar på Evelina & Jessica. Vi ska ha myskväll med god mat och bra film. På övervåningen sitter Danne med sina polare och tar "en öl" innan de ska vidare. Tvspel spelar dom också och va är det med killar och tvspel? Måste man skrika? Haha! ha en trevlig lördagskväll va ni än hittar på!



Mina nya stövlar



Pälsvästen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0