Söndagssysslor

Igår när jag & mamma va på shoppingtur handlade jag hem lite nya blommor, till sovrummet och sen lite höstblommor till balkongerna. Planterade dom i em när jag kom hem från min promenad. Såhär fint blev det.









Nu sitter vi i vår gigantiska & underbart sköna soffa på övervåningen och tänt vår öppnaspis. Hur mysigt som helst, älskar verkligen den här lägenheten. Nu ska vi kolla på film, blir romantisk komedi ikväll The Proposal och äta grönskasdip. Hoppas ni får en mysig söndagskväll.


Kommentarer
Postat av: jojo

ÅÅÅÅÅÅ va fiiiiint, ser ut som snön har kommit tidigt :) Önska ja me kunde ha blommor :(

2009-09-27 @ 20:59:21
Postat av: Tessan

Dom här kan du nog ha, behöver inte så mkt energi. De gör föresten inga av mina blommor köper dom som e tåliga :) Dom får typ vatten en gång i månaden hahaha!

2009-09-28 @ 08:04:30
URL: http://tejes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0