Slapp/myssöndag

Gudars vilken slappar dag jag och min älskade man har haft idag. Bara legat i soffan och ätit massa gott och onytting och kollat på film & tv-serier. Har sett två filmer idag, He´s just not that into you med en hel drös olika kändisar. Handlade om kärlek och alla dess vägar, den va bra. Sedan såg vi en grym film State of play. Om ni inte sett den måste ni se den, va superspännande. Handlade om en jornalist som skulle skriva en artikel om en kvinnasdöd och det blev bara mer och mer invecklat. Nu ska vi äta köttbullar & mackaroner och titta på Komissarien och havet på 4an mer fansy än så blir det inte hos familjen Johansson/Lilja ikväll.



Kommentarer
Postat av: Evelina

Ohh jag o daniel såg state of play förra veckan. Aaasbra! :D



Vad gör du i veckan?? Jag slutar tidigt på fredag , kl 12 . :D annars slutar jag halv 5 om dagarna. Så en fika kanske ? :) Pusss!

2009-09-14 @ 00:25:16
URL: http://evelinasplace.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0