Husvisning & Onsdagsmiddag

Idag har jag och Daniel vart och tittat på hus. Ja jag vet va ni tänker, vi har nyss flyttat och blaha blaha. Det har vi och vi är jättenöjda där vi är. Men vi vill gärna ha ett hus såsmåningom helst på Rönnby/Billsta/Åshagen och då är det dax att börja hålla ögonen öppna. Så om vi hittar något om en vecka eller om ett år spelar ingen större roll. Det vi tittade på idag va absolut inte av intresse. Efter vi kollat på huset tog vi en sväng förbi Dannes föräldrar, bara Annika va hemma. Stannade och pratade lite och tog en fika.
Nu är jag nyss hemmkommen från onsdagsmiddag hos Jojo, det va mkt trevligt som vanligt. Nästa onsdag börjar min favorit serie oxå, Grey´s Anatomy :) Nu ska jag slappa framför tvn en stund och varva ner, gillar verkligen inte att gå hem själv när det är så mörkt ute. Lyckas verkligen skrämma upp mig själv så jag blir klarvaken. Sov gott vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0