God kväll

Sitter nyduschad i mitt favo nattlinne och mina supersköna morgonrock i soffan och myser. Mitt hjärta ligger breve mig och sussar. Måste bara säga att jag är så lycklig just nu, allt känns så himla bra. Jag älskar min Rufs han är det bästa jag har ♥

 


Idag har jag både hunnit med jobb & träning, Jag och syrran körde ett varv på gymmet, det va rätt mycket folk. Hatar när man måste stå och vänta på maskinerna. Nej nu borde jag gå och lägga mig, va helt slut på jobbet idag. Sitter alltid uppe för länge och ugglar om kvällarna. Men jag är ju en nattuggla. Är iaf hästlängder ifrån va jag va tidigare, då kunde jag va upe till två om nätterna. Fattar inte, men sen va jag ju alltid sjuk och mådde som jag förtjänade.
Föresten hur snygg är inte Megan Fox på omslaget av nya Cosmopolitan?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0