"Drömkåken"

Idag va vi och kollade på hus. Som jag berättat tidigare kollar vi lite och hittar vi drömhuset så gör vi.
Idag tittade vi på ett hus på Berghamra. Jag måste säga att det va supermysigt och kan bli drömhuset. Lagom många rum, rymligt och med massa potential. MEN det är ett renoveringsobjekt. Trädgården är värst. Helt sjukt hur igenväxt en trädgård kan bli. Men som sagt de har potential. Bra läge, dubbelgarage, 1000 kvm tomt, 1 1/2 planshus med källare. Jag vet va ni tänker vi är inte kloka. Vi har finaste lägenheten som vi nyss flyttat in i och topprenoverat. Helt rätt och vi är nog inte riktigt kloka heller :) Får se hur det blir, what happens happens!

Kommentarer
Postat av: Carita

Ja vad kul och jobbigt men härligt när man är FÄRDIG.Men det vet ni det har ni redan gjort en gång.LYCKA TILL MED HUS TANKARNA KRAM CARITA

2009-09-30 @ 08:36:41
Postat av: Tessan

Ja tack :) Det är som sagt både kul & jobbigt på samma gång. Idag håller jag alla tummar för att det går vår väg . Kramar

2009-09-30 @ 12:29:19
URL: http://tejes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0