Tjoho!

Yes inatt har jag faktiskt fått sova hela natten fram till klockan åtta. Det ser jag som ett stort framsteg och att jag kanske kanske kan hoppas på att gå utanför lägenheten om några dagar =) Men jag ska väl inte hoppas på för mycket. Har ju knappt ätit sedan i onsdags lunch, måste sakta börja vänja magen med att ta hand om mat också. Fick i mig två st super vita rostamackor imorse och lite te.

Jaha va ska ni göra idag då? Jag skulle ha gått på två husvisningar, men kan självklart inte gå. Danne och hans mamma ska gå utan mig. Tråkigt men så är det! Hoppas ni får en mysig söndag, det regnar visst ser jag nu. Herregud jag har faktiskt inte märkt av va det vart för väder de senaste dagarna.

Kommentarer
Postat av: johanna

Stackare ! låter inge kul alls de där :( Själv har ja köpt mina första julklappar idag. resten av kvällenb blir i soffan :) kramar

2009-11-15 @ 15:17:32
Postat av: Tessan

Åh va mys, vetu jag längtar faktiskt till första advent nu. Ska kolla igenom mina saker och se om jag inte kan köpa något nytt ;)

2009-11-16 @ 11:44:20
URL: http://tejes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0